Dyrektor: Justyna Bartol - Janasek
    Wicedyrektor: Joanna Jarysz



Aktualności

"Dobry Start"-informacje

Informujemy, że od 1 lipca 2021 roku zgodnie z wprowadzonymi zmianami do programu "Dobry Start" zmieniają się zasady naboru wniosków o przyznanie świadczeń dobry start.
Od najbliższego roku szolnego 2021/2022 świadczenie będzie przynawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Według nowych zasad wnioski o świadczenie dobry start będzie można składać do ZUS tylko drogą elektroniczną, a wypłata przyznanego świadczenia będzie odbywać się wyłącznie w formie bezgotówkowej na wskazane konto bankowe.

Wnioski drogą online będzie można składać od 1 lipca do 30 listopada br. przez Portal Informacyjno - usługowy Emp@tia na stronie https://empatia.mpips.gov.pl/, przez bankowość elektroniczną lub portal PUE ZUS.

Złożenie wniosku w lipcu lub sierpniu gwarantuje wypłatę świadczenia nie później niż do 30 września. Gdy wniosek zostanie złożony w kolejnych miesiącach (we wrześniu, październiku lub listopadzie), to wsparcie trafi do rodziny w ciągu 2 mieisięcy od złożenia wniosku.

Świadczenie nie przysługuje na dzieci uczęszczające do przedszkola oraz dzieci realizujące roczne przygotowanie przedszkolne w tzw. zerówce w przedszkolu czy szkole.

Więcej informacji znajfduje się  w zamieszczonym poniżej plakacie.

Komentarze (0)

Dodał: Justyna Bartol   |   29.06.2021, 14:11

Załączniki:
informacje-plakat

Komentarze (0)   

Dodaj komentarz


OBORCINCKIE
CENTRUM SPORTU

OBORNICKI
OŚRODEK KULTURY

BIBLIOTEKA
PUBLICZNA

URZĄD
MIEJSKI

BIBLIOTEKA
PEDAGOGICZNA


FACEBOOK